Dijalog jača zajedništvo
Živa kultura poslovanja počinje preuzimanjem odgovornosti za zaposlenike. Vjerni sloganu „Tu sam čovjek“, u dm-u čovjek je u središtu djelovanja: slušanje, povjerenje i uvažavanje omogućava zaposlenicima da se samostalno i smisleno uključe u radne procese. Dijaloška kultura kompanije stvara prostor za istinsku razmjenu mišljenja, jača osjećaj pripadnosti i pretvara kulturnu raznolikost u snagu.
Kultura treba vrijednosti koje se žive
Snažna filozofija poslovanja pruža duhovni temelj za orijentaciju, donošenje odluka i vrijednosti koje se žive u dm-u. Međutim, uspješna dijaloška kultura poslovanja ne nastaje na papiru ni samo riječima. Razvija se svakodnevnim djelovanjem, zajedničkim razumijevanjem, internalizacijom i dosljednim provođenjem. Jasne vrijednosti, promišljena i vizionarska strategija te pozitivan pogled na ljude prate radnu svakodnevnicu dm zaposlenika. U središtu je kontinuirana razmjena na ravnopravnoj osnovi: otvoreni dijalozi potiču povjerenje, jačaju odgovornost i stvaraju temelje za održivu i partnersku saradnju.
Kulturološka raznolikost kao snaga
Kao internacionalna kompanija, dm se suočava s izazovom provođenja dijaloške kulture preko kulturnih i jezičkih granica. U 14 zemalja više od 89.000 zaposlenika donosi svoje perspektive, iskustva i očekivanja – ono što je u jednoj zemlji uobičajeno, u drugoj može izazvati nerazumijevanje. Zato dm ciljano potiče jezičke kompetencije svojih zaposlenika. Otvorena i respektabilna komunikacija, kulturna raznolikost i internacionalna kompetencija od velike su važnosti u internacionalnoj saradnji dm-a. Aktivnim dijalogom, međusobnim razumijevanjem i zajedničkim vrijednostima, razvija se živa kultura poslovanja koja povezuje ljude, čak i preko jezičkih i državnih granica.
Učiti jedni od drugih i razvijati se
Temelj dm-a je slika čovjeka koja nadilazi interne procese i stvara snažnu, povjerljivu povezanost s kupcima i partnerima – izvan klasičnih poslovnih odnosa. Dijaloška kultura kompanije koja se živi, ključ je dugoročnog uspjeha, održivog odnosa s kupcima i istinskog zadovoljstva. Za sve zaposlenike dm-a to je prilika da uče jedni od drugih, zajedno rastu i djeluju usmjereno prema budućnosti – u okruženju koje se temelji na poštovanju, otvorenosti i razmjeni.