Kvalitet nije slučajnost
Kvalitet je rezultat sistemskih procesa, jasnih zahtjeva i dosljedne sprovedbe. U dm-u upravljanje kvalitetom ključni je faktor održivog poslovanja. Ono osigurava da dm robne marke ispunjavaju zakonske zahtjeve, ali i da zadovoljavaju najviše standarde sigurnosti, učinkovitosti i održivosti.
Zajedno sa našim proizvodnim partnerima, odgovorni smo za kvalitet i sigurnost naših proizvoda dm robnih marki. Pritom želimo ispuniti očekivanja kupaca, a ako je moguće, čak ih i nadmašiti. Upravljanje kvalitetom za dm marka proizvode provodi se u Njemačkoj i preuzima važnu funkciju na poveznoj tački između timova dm robnih marki i proizvodnih partnera koji za dm iste proizvode.
Cilj je i ubuduće nuditi sigurne, visokokvalitetne i održive proizvode dm marke. To se odnosi ne samo na svaki proizvod dm robnih marki na pojedinačnom nivou proizvoda, već i na sveobuhvatni razvoj i razvojne ciljeve
u okviru naših zahtjeva koji nadilaze zakonske minimume za kvalitetom, saradnju s našim proizvodnim partnerima i povezanim lancima vrijednosti.
Za dm marke smo uspostavili sveobuhvatan sistem praćenja koji kontinuirano uzima u obzir najnovija naučna saznanja i razvojne trendove. Tim kontinuirano prati aktivnosti i preporuke relevantnih nacionalnih i evropskih institucija, poput Saveznog instituta za procjenu rizika (BfR), Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i Evropske agencije za hemikalije (ECHA). Uključivanje relevantnih interesnih grupa odvija se na kontinuiranoj osnovi, prvenstveno kroz praćenje i predviđanje interesa kupaca.
Cilj je i ubuduće nuditi sigurne, visokokvalitetne i održive proizvode dm marke. To se odnosi ne samo na svaki proizvod dm robnih marki na pojedinačnom nivou proizvoda, već i na sveobuhvatni razvoj i razvojne ciljeve
u okviru naših zahtjeva koji nadilaze zakonske minimume za kvalitetom, saradnju s našim proizvodnim partnerima i povezanim lancima vrijednosti.
Za dm marke smo uspostavili sveobuhvatan sistem praćenja koji kontinuirano uzima u obzir najnovija naučna saznanja i razvojne trendove. Tim kontinuirano prati aktivnosti i preporuke relevantnih nacionalnih i evropskih institucija, poput Saveznog instituta za procjenu rizika (BfR), Evropske agencije za sigurnost hrane (EFSA) i Evropske agencije za hemikalije (ECHA). Uključivanje relevantnih interesnih grupa odvija se na kontinuiranoj osnovi, prvenstveno kroz praćenje i predviđanje interesa kupaca.
Strateška saradnja
Naše partnere biramo pažljivo, prema dm specifičnim kriterijima, s ciljem dugoročne saradnje. U zavisnosti od grupe proizvoda, zahtijevamo specifične, međunarodno priznate standarde sigurnosti proizvoda ili certifikate upravljanja kvalitetom, koji su ugovorno definisani i čiju usklađenost redovno provjeravaju nezavisne institucije. Primjeri takvih certifikata su, posebno, „International Featured Standards“ (IFS) i „Brand Reputation through Compliance Global Standards“ (BRCGS).
Potvrda učinkovitosti upravljanja kvalitetom jeste i unapređenje procesa povlačenja proizvoda: U poslovnoj godini 2021/22. iz predostrožnosti smo povukli šest proizvoda dm robnih marki, a u narednoj poslovnoj godini 2022/23. također ukupno šest proizvoda (na nivou cijele grupe). U poslovnoj godini 2023/24. nije bilo povlačenja proizvoda. Nakon provedenog povlačenja proizvoda, intenzivno sarađujemo s dotičnim partnerom i dogovaramo konkretne dodatne mjere kako bismo što bolje isključili rizik ponovnog pojavljivanja izazova.
Potvrda učinkovitosti upravljanja kvalitetom jeste i unapređenje procesa povlačenja proizvoda: U poslovnoj godini 2021/22. iz predostrožnosti smo povukli šest proizvoda dm robnih marki, a u narednoj poslovnoj godini 2022/23. također ukupno šest proizvoda (na nivou cijele grupe). U poslovnoj godini 2023/24. nije bilo povlačenja proizvoda. Nakon provedenog povlačenja proizvoda, intenzivno sarađujemo s dotičnim partnerom i dogovaramo konkretne dodatne mjere kako bismo što bolje isključili rizik ponovnog pojavljivanja izazova.
Zaključak
Upravljanje kvalitetom u dm-u je više od interne kontrolne – to je izraz odgovornog samorazumijevanja kao trgovca. S fokusom na iznadzakonske standarde, kontinuirani razvoj i blisku saradnju s partnerima, dm stvara pretpostavke za sigurne, učinkovite i održive proizvode – na zadovoljstvo kupaca i u smislu održivog vođenja kompanije.